آنتوریوم مشکی

قیمت اصلی ۸۹۰,۰۰۰تومان بود.قیمت فعلی ۸۰۰,۰۰۰تومان است.

آنتوریوم (Laceleaf) مشکی، که به نام آنتوریوم بلک کینگ نیز شناخته می‌شود، یک گیاه آپارتمانی محبوب است که به‌خاطر برگ‌های براق و سیاه رنگ شناخته می‌شود. این گیاه، بومی جنگل‌های بارانی کلمبیا است و در شرایط کم نور رشد می‌کند. آنتوریوم‌ها سمی هستند و درصورت بلعیدن می‌توانند باعث تحریک دهان و گلو شوند؛ بنابراین، آن‌ها را در نزدیکی و دسترس کودکان و حیوانات خانگی قرار ندهید. برای گیاه آنتوریوم، بهتر است مکانی را در خانه انتخاب کنید که پس‌زمینه‌ای ساده و بی‌نقش داشته باشد؛ زیرا این گیاه دارای برگ‌های سبز و گل‌های سیاه‌رنگ زیبایی است که در مکان‌های پرنقش و شلوغ، جلوه‌ خوبی نخواهد داشت.

موضوع اطلاعات
🌱 اندازه گیاه متوسط
🔤 نام لاتین Anthurium
🧑‍🔬 نام علمی گیاه Anthurium andraeanum
🚿 میزان آبیاری متوسط
💦 نیاز به رطوبت متوسط تا زیاد
💡 نیاز به نور روشن تا نیمه سایه
🐶 سازگار با حیوان خانگی ممکن است (اما برای اطمینان بهتر باید از سرپرست گیاه پرسید)
🌬️ توانایی تصفیه هوا بله
🪴 اندازه گلدان مورد نیاز کوچک تا متوسط

معرفی گیاه آپارتمانی آنتوریوم مشکی

آنتوریوم مشکی، با نام علمی Anthurium andraeanum ‘Black King’، یک شاهکار طبیعت و گزینه‌ای خاص برای دوست‌داران گل و گیاه است. این گل، بومی جنگل‌های انبوه کلمبیا بوده و با برگ‌های براق و سیاه‎‌رنگ خود، ظاهری چشم‌نواز و منحصربه‌فرد دارد. آنتوریوم مشکی یکی از گیاهانی است که به‌عنوان یکی از تصفیه‌کنندگان هوا معرفی می‌شوند. برگ‌های این گل در اشکال مختلف نیزه‌ای، بیضی یا قلبی شکل هستند و گاها رگه‌های ظریف سبز یا بنفش نیز در آن‌ها مشاهده می‌شود. گل‌های آنتوریوم مشکی نیز به رنگ‌های مختلفی مانند قرمز، صورتی، سفید و نارنجی دیده می‌شوند که در تضاد با برگ‌های سیاه، زیبایی این گل را دوچندان می‌کنند.

گل آنتوریوم یک گزینه بسیار مناسب برای اتاق خواب است. این گیاه با جذب سموم موجود در هوا، به افزایش سطح اکسیژن کمک می‌کند و برای داشتن یک خواب آرام و راحت، مفید است؛ همچنین، با حذف آلاینده‌هایی مانند آمونیاک، فرمالدهید، تولوئن و زایلن برای محیط‌های کاری به‌ویژه در نزدیکی پرینتر و دستگاه کپی نیز مناسب است.

قیمت و خرید آنتوریوم مشکی، ارسال مستقیم از گلخانه

آنتوریوم مشکی برخلاف ظاهر ظریف خود، همانند آنتوریوم قرمز گیاهی مقاوم و کم‌توقع است. شرایط نگه‌داری از این گیاه بسیار آسان است و قیمت گل آنتوریوم مشکی نیز مناسب است؛ بنابراین، اگر به‌دنبال خرید گیاهان جدید برای خانه‌ خود هستید، Laceleaf مشکی انتخاب مناسبی است؛ البته، پیشنهاد می‌کنیم آن را مستقیما از گلخانه خرید کنید. بدون شک، در بازار آزاد، قیمت گیاه زاموفیلیا سیاه کوچک بیشتر از گلخانه است، اما با حذف واسطه‌ها و خرید گیاه انتوریوم مشکی به‌صورت مستقیم از گلخانه، می‌توانید این گیاه زیبا را با هزینه کمتری به کلکسیون گیاهان زینتی خود اضافه کنید و از زیبایی آن در منزل یا دفتر کار لذت ببرید. به‌طورکلی، قیمت گل آنتوریوم مشکی به عوامل مختلفی مانند سایز گلدان، تعداد برگ‌ها، کیفیت و نوع گلخانه بستگی دارد.

قبل از خرید، تحقیق کنید و از قیمت گل در گلخانه‌های مختلف مطلع شوید. به گل‌ها نیز بادقت نگاه کنید و از سلامت و شادابی آن‌ها مطمئن شوید. از گلخانه‌ای خرید کنید که به کیفیت گل‌های خود اهمیت می‌دهد و خدمات پس‌از فروش نیز ارائه می‌دهد. اگر به‌صورت آنلاین خرید می‌کنید، گلخانه‌ای را انتخاب کنید که سابقه و نظرات مثبت زیادی از مشتریان خود داشته باشد.

نکات مراقبت و نگهداری آنتوریوم مشکی

گیاه آنتوریوم مشکی همانند آنتوریوم سفید، جزو گیاهان آپارتمانی محسوب می‌شود که در شرایط حداقلی هم به رشد خود ادامه می‌دهد. ازآنجایی‌که، آنتوریوم توانایی تحمل بالایی را در برابر شرایط سخت دارد، برای افراد مبتدی که تجربه کمی در مراقبت از گیاهان آپارتمانی دارند، انتخاب مناسبی است. با رعایت موارد زیر، می‌توانید به بهترین نحو از این گیاه زیبا مراقبت کنید.

  • نور: آنتوریوم مشکی به نور غیرمستقیم و کم نیاز دارد. از قرار دادن آن در معرض نور مستقیم خورشید خودداری کنید، زیرا این امر می‌تواند باعث سوختگی برگ‌ها شود؛ بنابراین، اگر نور کافی در خانه خود ندارید، می‌توانید از لامپ‌های مخصوص رشد گیاه استفاده کنید.
  • آبیاری: نگذارید خاک گلدان کاملا خشک و بی‌آب شود. به‌محض اینکه احساس کردید سطح خاک خشک است، آن را آبیاری کنید؛ همچنین، از غرقاب کردن خاک گلدان خودداری کنید؛ زیرا این امر می‌تواند منجر به پوسیدگی ریشه شود. بهترین زمان برای آبیاری آنتوریوم مشکی، صبح زود است.
  • رطوبت: آنتوریوم مشکی به رطوبت بالا نیاز دارد. برای افزایش رطوبت اطراف گل، می‌توانید از غبارپاشی منظم برگ‌ها، قرار دادن گلدان روی سینی سنگ‌ریزه پر از آب و دستگاه بخور سرد استفاده کنید.
  • دما: آنتوریوم مشکی را در دمای گرم بین 18 تا 29 درجه سانتی‌گراد نگه‌دارید و از قرار دادن آن در معرض هوای سرد یا گرمای شدید خودداری کنید.
  • کود: در فصل رشد (بهار و تابستان) هر دو هفته یکبار با کود مخصوص گل‌های آپارتمانی، آنتوریوم را تغذیه کنید. توجه کنید که در پاییز و زمستان، کوددهی را به یک بار در ماه کاهش دهید.
  • خاک: از خاکی با زهکشی خوب برای آنتوریوم مشکی استفاده کنید. می‌توانید از مخلوط خاک‌های مخصوص گل‌های آپارتمانی یا خاک برگ استفاده کنید.
  • گلدان: گلدان آنتوریوم را باید هر ۲ سال یک‌بار و در فصل بهار تعویض و با یک گلدان بزرگ‌تر جایگزین کنید.
  • تکثیر آنتوریوم: آنتوریوم مشکی را می‌توان با تقسیم ریزوم یا ریشه‌زدن قلمه‌های برگ تکثیر کرد. بهترین زمان برای تکثیر آنتوریوم مشکی در بهار یا تابستان است.
  • پی اچ (PH) مناسب خاک: PH مناسب خاک برای آنتوریوم مشکی بین 5 تا 6.5 است. این گیاهان در خاک‌های کمی اسیدی تا خنثی رشد می‌کنند. آنتوریوم مشکی به آهن نیاز دارد که در خاک‌های اسیدی بیشتر در دسترس است. اگر PH خاک شما خیلی بالا باشد، ممکن است گیاه شما دچار کمبود آهن شود.

بهترین جا برای خرید اینترنتی آنتوریوم مشکی کجاست؟

با افزایش تقاضا برای بهترین گیاهان آپارتمانی و زینتی، مراکز فروش گل و گیاه ازجمله گلخانه‌ها و گل‌فروشی‌ها، برای رفع مشکلات فروش حضوری و کاهش هزینه‌های ناشی از رفت‌وآمد، به تاسیس فروشگاه‌های آنلاین مانند “بوتانیک” پرداخته‌اند. این وب‌سایت علاوه‌بر فروش گیاهان آپارتمانی و زینتی و فروش درفش‌گیاه مشکی، با ارائه مشاوره‌های تخصصی به مشتریان، آن‌ها را در نگه‌داری و پرورش گیاهان یاری می‌دهد.

ویژگی‌هایی که این فروشگاه آنلاین را به مقصدی برتر برای خرید آنلاین گیاهان مختلف، تبدیل کرده‌اند، عبارت‌اند از: ارسال به‌موقع، ارسال سفارش مطابق با عکس موجود در سایت، پشتیبانی آنلاین، امنیت بالا در پرداخت و ارائه مشاوره برای انتخاب محصول و قیمت مناسب. اگر به‌دنبال خرید گیاه آنتریوم مشکی هستید، بوتانیک را فراموش نکنید. این فروشگاه، فروش درفش‌گیاه مشکی با مشاوره رایگان انجام می‌دهد.

ابعاد 25 × 40 سانتیمتر

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “آنتوریوم مشکی”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *